Tema: Re: NT pirkimo datos pavelinimas
Autorius: Laimis
Data: 2012-06-12 22:16:26
Laurynas rašė:

> "Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message

> šis pavyzdys specifinis, kurį detaliai reguliuoja CK 6. 401 str.,
> santykiai tarp vartotojo ir verslininko, butas/namas dar nepastatytas,
> aš kalbėjau bendrai

Pagal esmę jis niekuo ne specifinis ir kaip tik tinka analogijai. Per
sąlyginai trumpą terminą nutraukus preliminarią sutartį, potencialus
pardavėjas tiesiog nepatiria tiek esmingų nuostolių, kad jie sudarytų 10
ar net 20% NT vertės.
Analogiškai, kaip ir NT pardavimo atveju: na ir kaip gi gi patiriami
tokie (procentine išraiška) nuostoliai, jei nesudaroma pirkimo sutartis
(NT neperkamas)? Pats NT dėl to niekaip nenukenčia (išskyrus gal
nuvertėjimą procento dalimis), pardavėjas dėl to nepatiria kažkokių
išskirtinai didelių išlaidų.
Tai 10% NT kainos nuostolių tiesiog nebūtų įmanoma teisme pagrįsti...
Todėl man tos/tokios *preliminariųjų* baudos atrodo tiesiog nonsensas.

Ačiū, paskaitinėsiu.