Tema: Re: Parkavimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-01-03 13:14:18
Skiriasi tuo, kad su UAB'u pas tave sutartiniai santykiai pagal CK, o su
valstybe jau viskas vyksta pagal ATPK. O kaip tai padaryti - tai jau ne
kliento galvos skausmas. Jei tokio susitarimo rastu nera - reiskia vienpuse
aiskteles savininko nuomone negalioja. Ash irgi galiu nustatyti, kad uz
stovejima mano kieme bauda 100 Lt,bet kol neturiu rastisko tavo sutikimo,
issireikalauti man ish taves nelabai ka gausis.

"VNO"  wrote in message news:jdunef$3vv$1@trimpas.omnitel.net...

>O dar jei butu del tos sumos susitare, ka beje teisingai nurodo padejejas,
> privaloma padaryti rastu...

va cia man yra didziausias klausimas.
idomu kaip tai padaryti rastu?

pvz mieste bet kur pastatau masina ir nemoku - gaunu bauda.
t.y. ji ateina rastu man i pasta.
kame cia skirtumas nuo to ka daro P-parkas?

ir ten ir ten parkavimas neapmoketas.
abejuose atvejuose jokiu rastisku ispejimu nera - tiesiog padaro foto ir
atsiuncia rasteli savininkui.

Ar tiesiog reikia ta rasteligauti is valstybines instancijos ar kaip?

VNO