Tema: Re: Parkavimas
Autorius: Gintas
Data: 2012-01-02 13:27:05
Visada yra pirmas kartas:)
 Siaip, man , kaip eiliniui piliečiui, gana logiska atrodo, kad tas 50lt negali buti "papildomas mokestis", nes papildomai reiktu moket, jeigu butu kas nors papildomai suteikta (pvz nuplauta masina) . O jeigu tai mokestis, tai nesaziningu vaituotoju skatinimo susimoket priemone, tai tada jis man isties labiau panasus i kokias netesybas . O siuo atveju-jau turetu but rasytinis susitarimas (jei tai netesybos). O va baudos skirti negali.  Tai gal yra sansas laimet prie  P-parka  ?