Tema: Re: Parkavimas
Autorius: ROOTS
Data: 2012-01-02 19:16:31
padarai slagbauma, pastatai buda, pasodini bachura placiapeti, atvaziavus masina atsistoja i vieta Nrxx ir pradeda tikset laikas, valanda 1lt ir tiksi tik tak, isvaziuojant butina susimoket. Ivaziavima isvaziavima irasineja kameros su laiku.  Jei nelabai patinka - statai automata su parkavimo bilietukais ir apmokejimu isvaziuojant, kaip parkinguose. Ir nieks neprajabiot tu 10 ar 20 min nesusimoket.