Tema: Re: Parkavimas
Autorius: Gintas
Data: 2012-01-02 14:04:56
Skolos isieskojimo mokesti butu sunku pagristi, jeigu paveleves grizti, o jie tau juo sega 50lt. Na, vedu prie to, kad tarsi dar jie nieko papildomai nebus nuveike, o 50lt jau prasys (kiek supratau) Iskilti pagristas klausimas: uz ka? Jeigu tai netesybos-reikia rasto. Jeigu tai bauda-reikia mento, jeigu tai papildomas mokestis-tai kur jie papildomai isleido del manes? Per mano paveluotassusimoket 20 min? Juk net kontrolieriaus tuo metu gali nesimatyt niekur aplinkui :)