Tema: Re: Zuikio teises ir pareigos
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-12-14 19:15:17
Aš iį praktinės pusės ir žmonių kurie naudojasi viešu transpotu atsiliepimų:
susidaro eiles nežmoniškos, prisigrūda debilų priekyje ir nesiteikia eit į
galą, nors ten net vietų laisvų būna kartais. Pilnas trolikas, kuris pirma
prisikemša naujų žmonių, o tada leidžia išlipt yra ne guminis. Parodžius
nosinaitę iš kišenės vairuotojas nė nemirkteli, kad ebilietas ar dar kas.
Kai išleist pradeda žmones - įlipa ir px. O transporto parko plėtimas
manyčiau yra nepalyginamai didesnis projektas, kuriam pinigų už bilietus po
2Lt manau kad neužteks.
Bet - aš ir už priekines duris buvau visad, bet kai pažiūri - 7.30 prie
pagrindinių maršrutų miegamuosiuose rajonuose - eilės kaip prie bananų
tarybiniais laikais.