Tema: Re: Zuikio teises ir pareigos
Autorius: Evaldas
Data: 2011-12-12 00:54:49
Is Maximos irgi gali iseiti pasiemes koki buteli uz 220Lt ?
O is odontologijos kabineto ? Tame kur lankausi susimoku jau po "remonto",
galiu ramiai iseit.
Zinoma antra karta i ta pati nebesugrizciau, bet zinant kiek dabar yra
odontologijos kabinetu iki gyvenimo galo galeciau nemokamai dantis taisytis.