Tema: Re: atlieku tvarkytojai
Autorius: VNO
Data: 2011-12-05 17:08:46
"VilmisV" <bbd@gmail.com> wrote in message news:jbik3k$a44$1@trimpas.omnitel.net...
> 1. Kur garantija, kad tu neismesi jokios siuksles toje savivaldybeje
> kurioje tu neturi jokio nekilnojamo turto?

o taip gerb. Troliuk, tu teisus.
asgaliu siukslinti bet kur.
man taileidziaistatymai.
kai kur tik reikia moketi.

> [...]
> vieta) savivaldybeje nr.1 ir turiu negyvenama nekilnojama turta
> savivaldybeje nr 2. Jeigu as apsilankysiu pora savaitgaliu metuose
> savivaldybeje nr 2 ir ten pasiukslinsiu, reiskias tuo paciu metu as
> negalesiu buti savivaldybeje nr1 kurioje ir deklaruota mano gyvenama
> vieta ir kurioje uz atlieku tvarkyma mokestis sumoketas uz visus metus.
> Tada ta permoka uz atlieku tvarkyma turi keliaut i kitos savivaldybes
> atlieku tvarkytojo saskaita bet jokiu budu gyventojui neturi but
> taikomas dvigubas apmokestinimas nes tam nera visiskai jokio pagrindo.

panasiu mastytoju ir daugraidziu rasytoju Seime pilna :D
gali prisijungti ir pasiulyit istatymo pakeitima, pagal kuri bus vedamas spec. zurnaliukas pagal GPS parodymus .
ant kojos galesi uzsikabinti - tikrai isvengsi dvigubo apmokestinimo!

VNO