Tema: Re: atlieku tvarkytojai
Autorius: VNO
Data: 2011-12-02 16:11:54
kiek esu girdejes, siuksliu isvezimas dabar yra privalomas.
tad manau tavo vietoje reiktu tiesiog su jais susisiekti, paaiskinti, kad nuo 09 metu registrocentre info yra kitokia.
ta proga pareikalauti istaisyti klaida, panaikinti isieskojima ir matomai turesi sumoketi  skola.

aisku reikiasulaukti ir kitu komentaru.
gal kas ir protingiau parasys.

VNO