Tema: Re: atlieku tvarkytojai
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2011-12-03 22:03:22
Same here.
Mama pasakė, kad vėl gavau savo vienkiemiui sąskaitą už šiukšlių išvežimą.
Kol kas neturėjau laiko aiškintis kas ir kaip, bet jau jaučiu visą krūvą
boleje meneje pagrįstų klausimų. Aš sutikčiau mokėt
 UŽ PASLAUGĄ, bet nesuprantu, kaip aš galiu mokėt pagal sąskaitą, kai jos
išrašymas ir atsiuntimas iki mano gyvenimo vietos yra vienintelis vieksmas
visoje šioje paslaugoje??? Niekas prie vienkiemio niekada jokio konteinerio
nebuvo pastatęs, niekada niekas jokių šiukšlių iš ten neišvežinėjo. Gal man
jiem nusiųst sąskaitą už pirties įrengimą?  Aš jiems pirties neįrengiau, ir
teisinių aktų mano lobistai nepramušę, bet tai veiksmas, mano akimis būtų
visiškai identiškas. Kaip mane gali reikalaut susimokėt už paslaugą, kurios
man niekas net nebandė suteikinėt???? Prisiminkim kažkokios ten medicininės
enciklopedijos siuntimo skandaliuką, tai jie bent jau iš tikro siuntė tas
enciklopedijas, nors ir už didelę kainą, ir be gavėjo sutikimo. O čia ir
babkes ima, ir sąskaitas siunčia, o šiūkšlės jiem žinoma, kad nafik vežt,
juk tai papildomos sąnaudos, neapsimoka.
Paaiškinkit, kaip galima siūst sąskaitą už paslaugą, kurios net nebandoma
įgyvendint?

--
Išskirtinių pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt
http://www.facebook.com/pages/Pirciu-irengimas/132860676752473?ref=mf