Tema: Re: atlieku tvarkytojai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-12-03 11:37:24
Bent jau pas mane buvo galima pairinkti - moketi uz menesi ar konteineri.

"Ramus"  wrote in message news:jbcqh4$4b9$1@trimpas.omnitel.net...

Šiukšlių išvežimo tvarką nustato kiekviena savivaldybė. Ar sodyba gyvenama,
ar vasarnamis, ar negyvenama - išlygų nėra. Mokėti reikia. Apie tai jau
diskutuota newgrupsuose ir ne kartą.
Kalbama apie pataisas, kurios numatytų šiukšlių išvežimo paslaugos kainas
susieti su elektros sunaudojimu. Būtų teisingiau, bet tai kol kas tik gandų
lygmeny.

Pats turiu sodyba. Negyvenu. Moku. Pikta, bet tokia tvarka.