Tema: Re: Mokestis uz savo buteli
Autorius: ROOTS
Data: 2011-12-04 12:53:23
As tai palyginciau su:
Atejo siema su vaikais ir dviratukais I atrakcionu parka, o ten be karuseliu
nuomuoja dviratukus vazinetis. Ir prisikabino prie seimos susimoket, kad su
savo dviratukais atrakcionu teritorijoj vazineja. Sita gal artimesne butu
situacija.

"Terpentinas"  wrote in message news:jbaqml$c9l$1@trimpas.omnitel.net...

Tai i kino teatra atsinesk laptopa su filmais ir paaiskink, kad filma
ziuresi savo, prasau man paskaiciuoti tik sedejima be filmo. Rezultatas butu
panasus ir kavineje, manau valgytum ir fima ziuretum ant saligatvio.