Tema: Re: Mokestis uz savo buteli
Autorius: tas kuris virshija
Data: 2011-12-04 00:50:24
Drskininkuose siulyciau pameginti atsivezti dar ir savo sniego bei
salcio. O del rammsteinu, jei uzsilipinsi ausis ir uzsidesi ten koki
garso nepraleidzianti salma bei stovesi kur kampe, gal ir ileis
nemokamai-is dalies del to, kad sanaudu del taves beveik neturi, is
dalies ir kad ir siaip kaip protiskai atsilikes atrodytum:))