Tema: Re: Mokestis uz savo buteli
Autorius: Sail
Data: 2011-12-02 09:11:58
Egsiztuoja taip vadinamas "corkage fee", normalus dalykas, galima del jo net
susitart is anksto. Dazniau pasitaiko tarkim kalediniu renginiu metu.
Atsinesa savo gerimus ir geria, serviruoja kad ir istaigos padavejai, imamas
"butelio atkimsimo mokestis". Kompromisas tarp istaigos intereso ir kliento
intereso.

Slidus momentas, jei tuo metu tikrins mokesciai, ir ras buteliu su
banderolem, kuriu isigijimo dokumentu nera.