Tema: Re: Ebay ir muitine
Autorius: pjezo
Data: 2011-11-07 23:30:26
leisk as tau prisisiu.

Lietuvoje daigtas kainuoja 50 usd.
ebay.com is JAV pardavejo kainuoja 35, siuntimo islaidos 15  usd.

papasakok prasau, ar pirksi is jav uz 35?
o jei ne tai kodel?
gi gali sutaupyti 15 usd, ty. kazkur 37 Lt- manau verta tiek sutaupyti, argi ne taip?

o gal vistik ziuredamas i 35 usd kaina, tu vistik to daikto kaina vertinsi kartu su siuntimu?
galgi daikto verte tiesiogiai susijusi su tranportavimo islaidomis nuo pardavejo iki pirkejo?

del brangesnio budo- analogiskai- brangesnis budas kaip taisykle greidenis, saugesnis- rinkamasis ji tu taip pat vertini kad daigto verte tau bus lygi kaina+transportavimas.