Tema: Re: Ebay ir muitine
Autorius: T:\)
Data: 2011-11-07 09:53:29
Linas tau labai gerai paasikino visa esme - eleminuoti sukciavima.
Pvz. aukcionas - aukciono rengejui mokama nuo pardavimo kainos. Parduodama preke kurios reali verte min 50 lt ir siuntimas 10 lt/ Uzdedama pardavimo kaina 10 lt, bet papildomai isigyjus reikes primoketi 50 lt uz prekes isisuntima, dokumentu surasyma ir pan. Tai Aukciono gavejas ir gaus komisiniu stik nuo 10 lt, nors realiai pasiims visus 60 tiek kiek ir kainuoja jam ta preke. Su muitine lygiai tas pats, prasau kiniecio, kad man siustu prekes kuriu verte 1000 lt plius atvezimas 100 lt saskaitoje nurodydamas ju verte 10 lt, ir atskirai isstatyti saskaita uz transportavima ir jo organizavima 1090 lt. Va cia ir atsiranda sukciavimas, nes koks gi skirtumas kinieciui uz ka pinigus gauti ar uz prekes ar uz "transporta", svarbu galutinis pliusas.
O jei ivertini siuntimo islaidas turi realia prekiu verte ant lietuvos sienos.

T:)