Tema: Re: Pilstukas kaukolinis
Autorius: Sail
Data: 2011-09-29 10:41:30
A, tada aisku mazdaug.

As irgi kazkada taip ziuredavau, bet laikui begant poziuris susvelnejo.
Degradais tokiu tikrai nelaikau, nors taip pat suprantu, kad kazkokia
priklausomybe nuo alkoholio jie turi. Cia jei paima cerka pietums.
Bet ne man teist, nezinai, kur pats su laiku atsidursi, ir nezinai, kaip ten
teisingiau gyvent yra.

Bet jei kartais prie vakarienes cerka kas paima, tai tokius as labai
suprantu.
Italai ir visur kitur pietuose prie vakarienes ismeigia ne viena taure vyno,
tai juk degradais ju visu nepadaro? Tad jei vietoj vyno kas isgers 40
degtines, man tai niekuo nesisikiria.