Tema: Re: Pilstukas kaukolinis
Autorius: Sail
Data: 2011-09-29 10:24:08
Na, specialiai esu taip dares - menesi ne laso. Net kai padalino nemokamu
gerimu talonelius kelte Stockholmas-Talinas, vis vien negeriau.

Bet tai nieko neirodo. Vienas pazistamas alhoholikas (toks vidutinis,
neprazuves) specialiai negere menesi, norejo pabandyt, ar gali. Nu tai gali,
ir ka? Tai nieko neirodo, isskyrus tai, kad dar nera degradaves negriztamai.

O apie visokius ten alkoholio pasisalinimus per menesi ir pan, tai tarybiniu
laiku pasakos, pamenu jas ir as. Jos skirtos blaivininkams, kurie alkoholio
suteikiamo laikino malonumo suprast negali. Cia kaip sexas jo nebandzius -
ner apie ka diskutuot.

Tam ir numeciau linka i makareviciaus straipsniuka. Va vieni perskaito ir
sako zjb, aciu - tie supranta, kas ten ir prie ko, su tais ir as bendra
kalba rasciau. Kiti suprast negali. Apie tokius ten irgi raso - bent vienas
toks kompanijoje ja beviltiskai sugadina.