Tema: Re: Pilstukas kaukolinis
Autorius: Sail
Data: 2011-09-28 16:22:29
Net nera abejoniu.

Klausimas, kas greiciau mane uzlenks, ar alkoholis, ar siaip kitos kokios
ligos.
Bet vienareiksmisko atsakymo nera, vartojant nedaug, atpalaiduoja smegenine,
t.y. nuima su "nervais" susijusius simptomus, ir zudo labai jau letai.
Plius alkoholis tai kaip ir bendra platfoma susitinkant su tais keliais dar
likusiais draugais, nes sausai tai isvis butu liudna. Neitikciau i bendrai
priimta bendravimo modeli.

Jei visa tiesa apie akoholi (degtine), tai ji cia
http://www.ego.by/eda/vodka-instrukciya-po-primeneniyu-ot-makarevicha.html
Viskas juodai gryna tiesa, vieni tai jau pajaute, kiti ne. Kuriems geriau,
tai net nezinau.