Tema: Re: Pilstukas kaukolinis
Autorius: Rimas
Data: 2011-09-29 10:32:39
Iš tavo rašliavos sprendžiu, kad laikai mane blaivininku ir kovotoju už
blaivią Lietuvą? :)
Nieko panašaus, man ir LABAI malonu pasėdėt su draugais su gero viskio
buteliu. Bet aš labai kreivai žiūriu į žmones, kurie sakykim pietaudami
pasiima degtinės 40g ar alaus bokalą ir taip kiekvieną dieną.
Aš tokius laikau degradais (tau netaikau, nepažįstu, bet kalbu apskritai).