Tema: Re: Lenciugas vietoj vartu
Autorius: aviliux
Data: 2011-09-21 04:57:52
Suzaloti, tik suzaloti. IR NESUNKIAI. Beje, suo gali suzaloti daug sunkiau
ir netgi uzmusti gali visai lengvai jei perkas tinkama arterija.
Todel man cia labai ryski veidmainyste: suo ATSEIT nesaugo nors istikruju
tai saugo, suo ATSEIT nepavojingas nors istikruju jis gali buti labai
pavojingas. Taciau pakabinus lentele - tas pavojus kazkur isgaruoja...  O
pakabinus lentele apie irengtas ne itin pavojingas apsaugos priemones -
pavojus neisgaruoja. A tai kodel?

duobe ir rugstis cia buvo tik kaip pavyzdziai, galime imti kitus spygliuota
viela ir stiko sukes kaip rase ROOTS. Esme - agresyvus suo vs visa kita.