Tema: Re: Lenciugas vietoj vartu
Autorius: aviliux
Data: 2011-09-19 16:39:54
news:j57fhh$nbt$1@trimpas.omnitel.net...
> http://whiskyinc.wordpress.com/2008/07/19/butinoji-gintis/

na vuo, apie sunis:
marius says: Rugpjutis 11, 2008 at 2:39 pm
Jei laikau kieme du stafus,kiemas aptvertas auksta tvora su zenklais apie
sunis.Nakti per tvora ilipa girtas kandis,rezultate mano sunys ji
papjauna,kas man gresia realiai?Sunys turi visus leidimus del agresyvios
veisles ir tt..
whiskyinc says: Rugpjutis 11, 2008 at 3:30 pm
Tyrimas vis tiek butu pradetas. Jei Jus ramiai miegojote ir negirdejot kaip
ten ji drasko, tuomet greiciausiai nieko neturetu buti.

o cia apie ne sunis:
)`( says: Liepa 19, 2008 at 2:08 pm
Siaip va ko nezinojau, tai kad negalima paleist elektros aplink pyraga ant
palanges. O jei pakabinciau ispejima: "Atsargiai! 1kW nunes tavo ataugas!" ?
whiskyinc says: Liepa 19, 2008 at 2:31 pm
Auksciausiasis teismas isaiskino, kad galima is esmes ruostis butinajai
ginciai, taciau turi buti jau prasidejes kesinimasis ir butinoji gintis turi
buti nukreipta pries konkretu uzpuolika, o ne pries pyragu megejus
apskritai. Jei jau matai, kad tiesia rankutes prie pyrago, tiesiog uzmesk
laida ir viskas - ir kesinimasis prasidejes ir asmuo konkretus.

Idomu, kaip 'uzmesk laida' veiksmas atrodytu duobes su rugstim ir viela
atveju :)
Imkim, kad stendas su ATSARGIAI blablabla - irengtas.