Tema: Re: Lenciugas vietoj vartu
Autorius: aviliux
Data: 2011-09-19 15:31:43
o kai norint apsaugoti savo turta itaisomas pavojingas gyvybei palaidas suo?
Didelis, astrus dantys, stiprus raumenys, greitos kojos. Mirtis garantuota
arba labai tiketina (lygiai tiekpat kiek ikritus i rugsties/vielu duobe).
Taciau - perspejimas lenteleje apie toki pavoju.
Kur cia butinoji gintis?

suku ir taip, ir anaip ir nesimato man skirtumo tarp dvieju pavoju - kodel
viena atseit galima o kito atseit ne.