Tema: Re: Lenciugas vietoj vartu
Autorius: tOMZY
Data: 2011-09-18 10:40:23
nu tai galvok kitaip - tavo sklype gali būt ir šiaip stulpų ir tvorų. Kaip
tau gali grėst atsakomybė, jei kažkas į juos įvažiuotų?

"Alv."  wrote in message news:j5464p$lk7$1@trimpas.omnitel.net...

Garazo vartai yra uz 1200 mm nuo kelio, mano sklype. Nuo kelio (akligatvis
tas kelias) atsitveriu lenciugu pakabintu 500-700 mm aukstyje. To lenciugo
reikia, nes toje vietoje yra placiausia vieta apsisukti ir per pora metu
vartuose jau 5 duobes nuo smugio farkopu, radau ir bamperio nuolauzu.
Neseniai radau lenciuga nutraukta. Ar grestu man kokia nors teorine ar
praktine atsakomybe, jei lenciugas butu nenutraukiamas, o sulankstoma
issiziojusio aklo kurmio masina? Nakti apsvietimo ten nera.