Tema: Re: Intelektine nuosavybe
Autorius: Vasaris
Data: 2011-04-05 08:21:22
"Tomas" <t.s@takas.ltu> wrote in message news:incbb7$rmh$1@trimpas.omnitel.net...
> Mano dizaineris sukure vienam pi*dabolui logotipa bei si ta dar. Uzsakovas
> pinigu nemokejo, "dabar neturiu - veliau sumokesiu, logo nenaudosiu" (gavo
> tik pavyzdini .jpg).
> Dabar gi ziu - pasirodo naudoja (pvz. renginio plakatas). Sutarciu nebuvo,
> iki tol viskas kaip ir normaliai vyko, tai pasitikejimas sioks toks buvo.
> Visi irodymai turbut dizainerio kompe - ezkizai ir pan., bei mano emailai,
> kur susirasineta, siusti variantai, jie taisyti etc. etc.
> Pinigai mazi, bet pikta. Jei neturit ka veikti - papostringaukit ka galima
> [...]

Policininkas neateis ir pirštu nepagrūmos. Tik teismas. O teismui visų pirma reikia įrodymų, kad ženklas buvo naudojamas, nors neįvyko intelektinės nuosavybės teisės perdavimas. Bet tam visų pirma reikia turėti sutartyje punktą, kad intelektinė teisė pereina į pirkėjo nuosavybę tik tada, kada pilnai atsiskaitoma. Ar šitame žaidime gaišatis apsimoka - spręsti tau pačiam, pagal aplinkybes mužiką būtų gerai paauklėti, nes pas mus su civilinės teisės gerbimu ir laikymųsi be gero spyrio į ego itin prastai gaunasi.