Tema: Re: Intelektine nuosavybe
Autorius: jz
Data: 2011-04-04 16:26:42
nu tai teisminio proceso atveju nemanau, kad butu kokiu keblumu irodyti
zenklo autoryste.
tiesiog pats spresk, ar vienu ar kitu keliu eisi.

gali pabandyt nusiust ala koki oficialu laiska. taip ir taip. kad neteisetas
zenklo naudojimas uztraukia atsakomybe tokia ir tokia. turetu suveikt.
o jei manai, kad jau santykiai prarasti - gali ir i teisma.