Tema: Re: Intelektine nuosavybe
Autorius: Tomas
Data: 2011-04-04 15:31:54
I snuki galima, tuo labiau, kad pacientas yra veislinis muzikas kuriam
viskas po barabanu.
Bet vat tu "grasinimu" man ir reiktu. Gal issiskirstytume visi patenkinti po
to. Pirmakart tokioj situacijoj, istatyma galiu perskaityt, bet gal kas
pasufleruos pora esminiu argumentu/prigavimu, o tai "tu klausyk taip
nedaryk, o tai bus blogai" kazin ar suveiks.

"VNO" <paklausk_adreso@manes.lt> parašė naujienų
pranešime:incc7c$t34$1@trimpas.omnitel.net...