Tema: Re: Apie perlaidojima
Autorius: Ruta
Data: 2011-04-02 23:03:40
Am 02.04.2011 18:40, schrieb ejs:

> ir kodėl?
>
> kitas variantas: vyriškis pamiręs ~1945, moteriškė - ~1970. Moteriškę
> palaidojo visai kitame Lietuvos gale, nes vežti laidoti ex-buožę prie
> jos vyro niekas neleido.
>
> Vėliau, ~2000 metus perkėlė ten kur velionė ir norėjo būt palaidota.

Tai aš nesakau, kad nebūna protingų norų, susijusių su perlaidojimu.
Vienas iš tokių ir būtų, pvz. velionio valia, kurios iki to laiko dėl
kokių nors priežasčių nebuvo galima įgyvendinti.

Bet šiuo atveju taip visiškai neatrodo... Greičiausiai velionis iš viso
jokios nuomonės tuo klausimu neturėjo - per jaunas :)