Tema: Re: Apie perlaidojima
Autorius: AurimasB
Data: 2011-04-01 17:03:01
tai gali iškast, puse sau arciau perlaidot, puse palikt sesei.. ir bus kompromisas.. :)

"Vilkas Pilkas" <nokia9@takas.lt> wrote in message news:in4bak$hdr$1@trimpas.omnitel.net...
Na, kurt istorijų apie juodliges ten žmonės gal ir nelabai norės, o už prevencinį raštą - ačiū :)
  "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message news:in4b4o$h2b$1@trimpas.omnitel.net...
  Tai kita puse gali ish anksto nueit i ta centra ir toki prevencini rasta nunest, kad ne visi gimines pritaria. Turint galvoj, kad zmogus pries 40 metu mires ir su tevais palaidotas, tai prasymas gali buti ir atmestas. Nu raba tegu dar priraso, kad ju ziniomis amzinatilsis nors ir zuvo, bet pavyzdziui vaziuodamas ish sanatorijos, kur nuo juodliges atsigavinejo.

  "Vilkas Pilkas" <nokia9@takas.lt> wrote in message news:in4amv$g94$1@trimpas.omnitel.net...
  Mano supratimu irgi logiška ir teisinga, kai pirmenybė turėtų būti sutuoktinio bei vaiko valiai. Tačiau va kad ta valia mano požiūriu kažkodėl nei šiokia nei tokia...

    "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message news:in4a8a$fe7$1@trimpas.omnitel.net...
    Laidojimo istatyme apie perlaidojima kaip ir nekalbama. Taciau kitose vietose nustatoma sutuoktinio pirmenybe (pavyzdziui sukurent ar dzikams sugrauzt atiduot). Ish kitos puses – yra aplinkos apsaugos ministerijos patvirtintos taisykles. Kreipies į vietini sveikatos centra, nurodot argumentus. Jei kreipsis zmona su dukra ir pacios nepuls aiskinti savo vidiniu gimines problemu, nemanau, kad butu del to didele problema.

    "Vilkas Pilkas" <nokia9@takas.lt> wrote in message news:in49fq$e38$1@trimpas.omnitel.net...
    Sveiki,
    Situacija tokia: prieš beveik 40 metų žuvęs žmogus palaidotas kartu su savo tėvais (tėvai mirę jau po jo žūties).
    Dabar buvusi jo žmona norėtų perlaidot vyro palaikus arčiau savo gyvenamosios vietos. Jai pritaria ir dukra (ji irgi to žuvusio žmogaus dukra).
    Tačiau perlaidojimui nepritaria žuvusiojo sesuo su šeima. Žinoma, visada galima ir reikia susitarti gražiuoju, tačiau turbūt dėl gana kategoriško buvusios žmonos pareiškimo
    (maždaug "aš jūsų čia atsiklausiau, bet darysiu vistiek kaip sugalvojau, nors ir nepritarsit, nieko man nepadarysit") jau kyla konfliktas.
    Gal kas apšviestų teisinę šio reikalo pusę ? Kieno valia tokiu atveju lemiama ? Buvusios žmonos ? Dukros ? Sesers ? Jei tai kažką keičia, po žmogaus žūties jo žmona buvo vedusi dar kartą, pragyveno gal 15 metų, paskui išsiskyrė. Visas veiksmas LT teritorijoje.