Tema: Ats.: Apie perlaidojima
Autorius: Blynas
Data: 2011-04-02 09:33:11
Atleiskit už kvailą klausimą, bet po ką ten norit perlaidot po 40 metų? Dalį žemės išvežt kitur?

"Vilkas Pilkas" <nokia9@takas.lt> parašė naujienų news:in49fq$e38$1@trimpas.omnitel.net...
Sveiki,
Situacija tokia: prieš beveik 40 metų žuvęs žmogus palaidotas kartu su savo tėvais (tėvai mirę jau po jo žūties).
Dabar buvusi jo žmona norėtų perlaidot vyro palaikus arčiau savo gyvenamosios vietos. Jai pritaria ir dukra (ji irgi to žuvusio žmogaus dukra).
Tačiau perlaidojimui nepritaria žuvusiojo sesuo su šeima. Žinoma, visada galima ir reikia susitarti gražiuoju, tačiau turbūt dėl gana kategoriško buvusios žmonos pareiškimo
(maždaug "aš jūsų čia atsiklausiau, bet darysiu vistiek kaip sugalvojau, nors ir nepritarsit, nieko man nepadarysit") jau kyla konfliktas.
Gal kas apšviestų teisinę šio reikalo pusę ? Kieno valia tokiu atveju lemiama ? Buvusios žmonos ? Dukros ? Sesers ? Jei tai kažką keičia, po žmogaus žūties jo žmona buvo vedusi dar kartą, pragyveno gal 15 metų, paskui išsiskyrė. Visas veiksmas LT teritorijoje.