Tema: Re: Misko padalijimas tarp bendrasavininku
Autorius: marijonas
Data: 2011-03-23 12:34:43
Noriu tokio rezultatato - misko planas kuriame pazymeta kuri dalis misko priklauso kuriam bendrasavininkui. Jei gerai suprantu "priklausyti" miskas siuo atveju vienam negali, todel reiketu kokio tai dokumento ar plano pagal kuri matytusi kurioje dalyje kuris tvarkosi.

Tokio padalijimo plano (tvarkos) pagrindu, kaip suprantu, gali buti misko taksorastis (kuri isduoda uredija, misko tarnyba ir aplinkosaugos tarnyba) arba miskotvarkos projektas. Man idomu kuris is siu dokumentu yra "rimtesnis"? Kuris naudojamas jei pvz spredziamas klausimas teisme - jei jau moketi tai geriau uz rimtesni, objektyvesni dokumenta.

Jei turesim rimta popieriu apie misko verte tai, manau, padalinsim draugiskai.

p.s. dalinama cia ne tarp broliu - kita bendrasavininki menkai tepazystu.