Tema: Re: skolu isieskotojai
Autorius: Nitro
Data: 2011-03-16 23:15:17
zmogiskumo klausimo cia nenagrinejam :)

"IksEr"  wrote in message news:ilr7lc$lu1$1@trimpas.omnitel.net...

"Nitro" <nitro_nereikia_@centras.lt> wrote in message
news:ilqk2v$tal$1@trimpas.omnitel.net...
> saskaitos israsymo privole irgi priklauso nuo situacijos, bet siuo atveju
> saskaita buvo, klientas apie prievole sumoket zinojo. Ieskom slieku ant
> asfalto?

Ogi gyvenam ne robotu, o zmoniu pasaulyje, kur apstu zmogisku klaidu. Imam
Renook'o atveji. Nu nusimete saskaita buhalterijoje, kam nepasitaiko? Ar jis
apie tai turejo suzinoti is skolu isieskojimo bendroves?

As esu visom keturiom uz savalaiki atsiskaityma ir pries Lietuvoje
isigalejusia praktika apmoketi skolas po n priminimu. Antra vertus, vienas
zmogus gerai yra pasakes "Business is not about money - it's all about
retalionships".