Tema: Re: skolu isieskotojai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-03-15 09:59:10
Tegu susikisha i subine ta savo konfidencialuma. Gales teisme tai papasakot,
nors speju niekas niekur neis prie tokio nusisnekejimo.

"Renookas"  wrote in message news:iln4t7$vq$1@trimpas.omnitel.net...

zinok man vakar tokia pati ideja kilo. tik klausimas kam prisides teismo
islaidos jiems ar man? paprasius pagristi sias islaidas pasake kad tai
konfidenciali informacija.