Tema: Re: skolu isieskotojai
Autorius: Renookas
Data: 2011-03-15 10:20:23
butent taip pamasciau ir uzteko pokalbio telefonu. suma jau sumazejo ant 60
Lt.
visa kita nesigincijau, yra kaip yra, patys prisidirbom, patys ir issrebsim.
Tik uz nesamones moketi nesinorejo.
Sakau pagriskite ta 60 Lt ir ta apmoku. cia musu su klientu konfidenciali
informacija. Nu tai va kaip ir sakai lai susikisa konfidencialuma. PAskaiau
kad pirkdamas paslauga turiu zinoti ka perku. skolos isieskojima perku,
vadinasi taip "norejau", prekes pirkau, vadinasi turiu sumoketi, o
konfidencialumo paslaugos nenoriu pirkti