Tema: Re: tarnybinis
Autorius: Anita
Data: 2009-03-03 11:55:28
galiu tik tiek pasakyti-sunkus atvejus. tikrai
nes :
1. jei toks bardakas egzistuoja, reiskia anas kazkam reikalingas ir anuo
kazkas naudojasi
2. tie "subinl. ir co" labai moka isiteikti ir pateikti informacija taip,
kad net neitarsi, kaip liksi kaltas 1001 nuodeme ko nepadarei, nezinai kas
yra ir su kuo valgoma
3. uzvirus sia kose, nusiteikti ilgom razborkem ir kas baisiausia, 0
rezultatui. geriausiu atveju

bet jei negali nieko nedaryti, tai daryk. bet subtiliai. nes kitaip gali
lazda atsisukti atgal..

P>s tik maza pastabele- rasant skunds oficialiai biski gramatika patvarkyti
:) suprantu, kad ne pats darysi, bet vis tiek. nieko asmenisko