Tema: Re: tarnybinis
Autorius: Li
Data: 2009-02-19 02:10:56
Tikimybe, kad po signalo prasides velniava - beveik simtaprocentine, nes nu
juk mastant psichologiskai, instinktyviai ir visaip kitaip Siknalaiziai&Co
puls gelbeti savo subines visom priemonem, iskaitant ir tu pavyzdingu
barbiu-devyndarbiu terorizavima, o galbut ir isedima is 'darnaus' kolektyvo.
Tai butu idealu, jei signalas ateitu is salies.

Antras  variantas - gal galima rasyt valdziai ne skunda, o siulyt atskirt
darbus ir pareigas konkreciai - kas kiek padare, tiek ir gauna. Skaitliuka
ar ka sugalvot, gi siais laikais viskas imanoma. Ir jei valdzia pasidomes is
kur toks noras kilo, tai bus proga ir paaiskint.

Trecias - nepatriotiskas - variantas - tai gal nesiplesyt uz visa skyriu?
Ivykdyt savo norma, ir jokiu virsvalandziu. Kai bendras rezultatas smuks,
gal valdzia prades aiskintis kame reikalas. Jei imanoma, gal ir faktu kokiu
pasiruost is anksto, irodymu apie sedejima Skype ir t.t. Gal net zapadlo
koki, kaip vaizdine iliustracija.  Visai nemanau kad tai blogai, reikia gi
tinginiam ir laizytojam visokiem parodyt ju vieta - jie juk netiesiogiai
apiplesineja tuos, kurie normaliai dirba. Pas juos beje kompu naudojimo
darbo metu nekontroliuoja? Pas mus firmoj oficialiai visi informuoti kad
tokia tikimybe yra, ir zinokit, darbo nasumui atsiliepia netgi labai
teigiamai