Tema: Re: surasymas
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2011-03-04 14:00:33
Jo, paskaičiau apie "pastoti ir pagimdyti galima ir be valstybės", ir
pagalvojau apie visokias poliarines čiukčijas, kur rusų valdžia deleguoja
surašinėtojus, kad patikrinti, kiek "galvų" ganosi teritorijoje - ten gi jie
veisiasi kaip nori ir kiek nori, nors gal greičiau nyksta, o ne veisiasi.

"Vasaris"  wrote in message news:ikos0p$ieu$1@trimpas.omnitel.net...

"Reaver" <ner@ner.lt> wrote in message
> Turi susirase jie ten viska, nesamonem uzsiima (aferos cia kazkokios,
> pinigu
> plovimas, noras pamatyti kaip gyvena zmones - snipinejimas), kam
> surasinet,

Valstybės (tikrosios) problema, kad yra aš/jie, bet nėra "mes".

> jei ant buto uzrasyti visi zmones, kurie gyvena bute, ka ten dar jie nori
> rast? Nori suskaiciuot kiek zmoniu?

Atsakymas priklauso nuo tavo asmeninio požiūrio, ką manai apie valstybę.

> Yra serveriai, tegul perziuri savo
> duomenu bazes ir pagal pasu/id korteliu skaiciu zinos tuoj pat, o kas kiek
> vaiku turi, irgi zino.

Atsidarius Šengenui - nebe.
Pastoti ir pagimdyti ir ugdyti vaiką įmanoma ir be valstybės, jei labai
pasistengsi. Jei tėvai ne degradai, itin išsilavinę, gerai uždirbantys,
kosmopolitai ir skeptiškai žiūri į bendrojo lavinimo mokyklas, padaryti gali
daug ką. Bet paprastai visi išsiknisinėjimai baigiasi susidūrus su
force-mažoru.

> Nesuprantu visiskai to surasymo. O gal nori rast pora
> kinieciu pas mane? Aisku, kad neleisiu, jei net busiu namie, as prie duru
> is
> vis niekad neinu, skambutis atjungtas, kas nori pasiskambina telefonu is
> anksto ir buna laukiami.

Tai tik psichologinio komforto lygio klausimas. Ne daugiau. Pvz.: pas mane
buvo dujų surašinėtojas. Tik ką iš dušo išlindau, viduje skalbiniai
sudžiauti, virtuvė užgriozdinta. Paklausiau, ar tiks, jei žodžiu susakysiu.
Jis - OK. Nuėjau, pažiūrėjau ir pasakiau.

> P.S. Norit ramiau gyvent? Atsijunkit skambuti nuo duru. Sakot nieks
> neieis?
> Nieko, pirma karta nepateks gal, bet kita karta pries ateidami tikrai
> pasiskambins, kaip ir turi buti.

Telefonas vis dar nėra konstitucinė norma.
Čia tik Suomijoje internetas yra konstitucinė piliečio teisė (nežinau kaip
su pareigomis).

> Uzkniso visi tie bulviniai, surasinetojai,
> skaitliuku tikrintojai ir kiti zulikai, kuriu as pas save nelaukiu. Bus
> didziulis reikalas kazka patikrinti, atvaziuos su policija ir gales
> uzsukti.
> Nieko neslepiu, tiesiog turiu principus. :-)

Principai gali būti ir asocialūs.

Vis vien Putinas-Lietuvos Dujos, LESTO ir centriniai vandens tinklai tave
dulkina. O tu su jais kariauji, vietoje to, kad galvoti, kaip išvis tapti
nepriklausomu, jei tai tavo prioritetas. O su jais ne kariauti/siųsti nx.
reikia, o elementariai pilietiškai kontroliuoti.