Tema: Re: surasymas
Autorius: Vasaris
Data: 2011-03-03 22:00:25
"Reaver" <ner@ner.lt> wrote in message news:ikohsa$4mh$1@trimpas.omnitel.net...
> Turi susirase jie ten viska, nesamonem uzsiima (aferos cia kazkokios, pinigu
> plovimas, noras pamatyti kaip gyvena zmones - snipinejimas), kam surasinet,

Valstybės (tikrosios) problema, kad yra aš/jie, bet nėra "mes".

> jei ant buto uzrasyti visi zmones, kurie gyvena bute, ka ten dar jie nori
> rast? Nori suskaiciuot kiek zmoniu?

Atsakymas priklauso nuo tavo asmeninio požiūrio, ką manai apie valstybę.

> Yra serveriai, tegul perziuri savo
> duomenu bazes ir pagal pasu/id korteliu skaiciu zinos tuoj pat, o kas kiek
> vaiku turi, irgi zino.

Atsidarius Šengenui - nebe.
Pastoti ir pagimdyti ir ugdyti vaiką įmanoma ir be valstybės, jei labai pasistengsi. Jei tėvai ne degradai, itin išsilavinę, gerai uždirbantys, kosmopolitai ir skeptiškai žiūri į bendrojo lavinimo mokyklas, padaryti gali daug ką. Bet paprastai visi išsiknisinėjimai baigiasi susidūrus su force-mažoru.

> Nesuprantu visiskai to surasymo. O gal nori rast pora
> kinieciu pas mane? Aisku, kad neleisiu, jei net busiu namie, as prie duru is
> vis niekad neinu, skambutis atjungtas, kas nori pasiskambina telefonu is
> anksto ir buna laukiami.

Tai tik psichologinio komforto lygio klausimas. Ne daugiau. Pvz.: pas mane buvo dujų surašinėtojas. Tik ką iš dušo išlindau, viduje skalbiniai sudžiauti, virtuvė užgriozdinta. Paklausiau, ar tiks, jei žodžiu susakysiu. Jis - OK. Nuėjau, pažiūrėjau ir pasakiau.

> P.S. Norit ramiau gyvent? Atsijunkit skambuti nuo duru. Sakot nieks neieis?
> Nieko, pirma karta nepateks gal, bet kita karta pries ateidami tikrai
> pasiskambins, kaip ir turi buti.

Telefonas vis dar nėra konstitucinė norma.
Čia tik Suomijoje internetas yra konstitucinė piliečio teisė (nežinau kaip su pareigomis).

> Uzkniso visi tie bulviniai, surasinetojai,
> skaitliuku tikrintojai ir kiti zulikai, kuriu as pas save nelaukiu. Bus
> didziulis reikalas kazka patikrinti, atvaziuos su policija ir gales uzsukti.
> Nieko neslepiu, tiesiog turiu principus. :-)

Principai gali būti ir asocialūs.

Vis vien Putinas-Lietuvos Dujos, LESTO ir centriniai vandens tinklai tave dulkina. O tu su jais kariauji, vietoje to, kad galvoti, kaip išvis tapti nepriklausomu, jei tai tavo prioritetas. O su jais ne kariauti/siųsti nx. reikia, o elementariai pilietiškai kontroliuoti.