Tema: Re: surasymas
Autorius: Vasaris
Data: 2011-03-03 22:08:21
"Reaver" <ner@ner.lt> wrote in message news:ikomh7$alo$1@trimpas.omnitel.net...
>O koks ju reikalas kur tu esi? Jei nori, kad jie zinotu kur tu esi,
> persirasyk ten, kur gyveni dabar, nematau problemos. Tau kelias laisvas.
> Mano manymu, cia yra ne ju suknistas reikalas, kur as siuo metu naktim
> miegu. Kas, kad uzsirases kitur, svarbu, kad esi ir tave jau gali
> priskaiciuoti. As laikausi ir visada laikysiuosi sios nuomones. Kodel?
> Todel, kad man nera jokios naudos is to, tik laiko gaisimas ir privacios
> informacijos rinkimas.

Visai normalu. Yra Maslow piramidė, galbūt tiesiog tu sukiesi ties pagrindu, o ne ties smaile ir tiek :-)

> P.S. Kazkam gal nepatiks ka rasau, bet jiem turbut vienodai kokiais tikslais
> bus naudojama ta ju pateikta informacija. :-) Patikekit, zino jie kiek yra
> zmoniu, labai lengvai betkada gali issitraukt ta skaiciu (jie gali viska),
> dabar juk viskas kompiuterizuota. Vienas kitas gal kur ir isskrido, bet vien
> del tokiu kaip as, jie tikslaus skaiciaus vis tiek niekada negaus.

"Jie"/"aš".

O lenkai ramiai ima Vilnių :-)

Mano nuomone, valstybinis surašymas naudingas, ir netgi per retai vykdomas, ypač tokiais dinamiškais laikais. Kaip vykdomas, ar efektyviai - kitas klausimas. Matavimas, ypač objektyvus/mokslinis, visada naudingas, nes leidžia įvertinti situaciją.

O jeigu bijai, kad tavo duomenis naudos ne pagal paskirtį - tai tavo, kaip piliečio teisė/pareiga/iniciatyva, kontroliuoti jų saugumą, jei manai, kad priemonės neadekvačios.