Tema: Re: surasymas
Autorius: Reaver
Data: 2011-03-03 19:07:22
Turi susirase jie ten viska, nesamonem uzsiima (aferos cia kazkokios, pinigu
plovimas, noras pamatyti kaip gyvena zmones - snipinejimas), kam surasinet,
jei ant buto uzrasyti visi zmones, kurie gyvena bute, ka ten dar jie nori
rast? Nori suskaiciuot kiek zmoniu? Yra serveriai, tegul perziuri savo
duomenu bazes ir pagal pasu/id korteliu skaiciu zinos tuoj pat, o kas kiek
vaiku turi, irgi zino. Nesuprantu visiskai to surasymo. O gal nori rast pora
kinieciu pas mane? Aisku, kad neleisiu, jei net busiu namie, as prie duru is
vis niekad neinu, skambutis atjungtas, kas nori pasiskambina telefonu is
anksto ir buna laukiami.

P.S. Norit ramiau gyvent? Atsijunkit skambuti nuo duru. Sakot nieks neieis?
Nieko, pirma karta nepateks gal, bet kita karta pries ateidami tikrai
pasiskambins, kaip ir turi buti. Uzkniso visi tie bulviniai, surasinetojai,
skaitliuku tikrintojai ir kiti zulikai, kuriu as pas save nelaukiu. Bus
didziulis reikalas kazka patikrinti, atvaziuos su policija ir gales uzsukti.
Nieko neslepiu, tiesiog turiu principus. :-)