Tema: Re: i kokia institucija skambinti, norint suzinoti kiek prikapsejouzprivalomajisveikatosdraudima
Autorius: mm
Data: 2011-02-14 14:35:03
Drysciau pasigincyti vmi tik imoka gauna su koduku toliau pinigai
keliauja i ligoniu kasas. juk ne vmi atsiskaito su ligoninem o ligoniu
kasos.

O seip kiek skaminau susizinoti del imoku ir kada ir kiek moketa visada
i teritorine ligoniu kasa skambinau ir visa info pateikdavo. negi
datomis kada moketa.