Tema: Re: Individualioji veikla - mokesciai - laikas kada nera uzsakymu
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-02-08 15:29:43
    Mano pagrindine veikla butu, deklaruociau pajamas ir tada speju mokescius susakytu, nors kazkoki darba atliekant as visada pasakyti turiu uzsakovui kaina, o tai reiskia kad man butinai reikia ismokti susiskaiciuoti kiek kris man ir kiek mokesciam, nes dazniausiai viska skaiciuoju NETO bent kada pagal autorines.