Tema: Re: Anstoliai
Autorius: Renookas
Data: 2011-02-08 14:42:02
man atejo kvietimas i VMI pries metus gal laiko uz 2006m. nuvykau jie bla
bla bla jums kai keitete darbus neteisingai paskaiciavo buhalteres NPD.
kadangi jus nedeklaravote pajamu tai ir to nepastebejote. dabar mes
issianalizavome ir aptikome koks jus "vagis" ir prasome susimoketi xxx
pinigu suma su keliu simtu dienu delspinigiais uz kazkiek ten ju per diena..
sakau juokaujat? tai gal tada reikejo ir prasyti metams pasibaigus o ne
dabar ir dar delspinigius skaiciuojate. is kur man mirtingajam zinoti ar ten
taip ar anaip priskaiciavo. nu tai tipo viskas cia grazu. o paskui
benarsydama ji ten uztiko kad as pardaves kazka ir tipo ale jie man turi
moketi. Tai tipo pala paziureism, mes turbut tau skolingi o ne tu mums. Nu
skaua tai delspinigius paskaicuokit kad man nesumokejot. Ne, mes ju
nemokame, cia tik jus mums moketumete. Nu rezultate susimokejau skirtuma
tarp tu dvieju sumu ne mano naudai, ten gavosi apie 34Lt tai nebesukau
galvos.. bet atvirai tai pasislyktejau pacia sistema. ok, atkapste, galiu
padengti, bet nx dar visokie delspinigiai jei as ir neturejau pildyti jokiu
deklaraciju ir t.t.
na bet anstoliu neuzsiunde