Tema: Re: Isankstine pirkimo-pardavimo sutartis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-02-06 10:19:55
Ir Delfyje dar rase girdejau. O seip neasytirnurodineti visokiu baudiniu
netesybu ir pan., o nurodyti tiesiogiai nuostoli, kuri patiria pirkejas ir
del kurio abi shalys sutaria.

"Gintas"  wrote in message news:iikfb7$90a$1@trimpas.omnitel.net...

sakiau, kad netgi per TV rode-sutartis , nurodanti, kad pardavejui buvo
paduoti rankpinigiai , daznai teisme virsta i isankstinio apmokejimo
sutarti, ko pasekoje, pardavejas grazina pirkejui jo pinigus ir parduoda
savo turta kitam pirkejui be jokiu praradimu :)