Tema: Re: REQ: LST 1405:1995 "Kelio zenklu ir sviesoforu naudojimas"
Autorius: PR
Data: 2011-02-02 15:15:36
Ačiū, tiek ir tereikėjo. Šiuo atveju punktas 4.30 atsako į mano klausimą.
Tiesa sakant tikėjaus kad bus labiau detalizuota, bet yra kaip yra. Atrodo
toks niekas - žalios mirksejimas prieš užsidegant draudziamam signalui, bet
tai ir yra esmė ar pažeisi taisykles ar ne. Juk jei sankryžą privažiuoji
50km/h greičiu ir staiga be perspėjimo užsidega geltona - jokių šansų sustot
ir nepažeist taisyklių. Kaip dėl tokios situacijos vos nesusimokėjau baudos,
tai ir pradėjau domėtis kas ir kaip... Jei čia kai kurie bando išvartyt, kad
tyčia tas taisykles pažeist noriu, tai taip nėra...
Gaila, kad 4.30 tėra neprivaloma rekomendacija...
Thaks anyway.