Tema: Re: Fillmavimas arba balso irasinejimas neperspejant
Autorius: ManXP
Data: 2011-01-30 19:27:43
Tai aisku, kad joks irodymas. Cia tas pats jei leki dideliu greiciu (arba
siaip labai pavojingai manevruoji), o tave nufilmuoja policijos automobilis
su specialia iranga. Tai jeigu salia automobilio nebuvo dideles iskabos
"demesio, jus esate filmuojamas", tai ir baudos negaletu israsyt niekas.

Ir siaip sia savaite pastebejau bachureli itartina, kuriam uzkliuvo kaimyno
masinos veidrodelis (ziuret tema "Nemiga"), tai esu 100% tikras, kad per
teisma ta bachureli paleis, nes pries iskviesdamas policija neatsidariau
lango ir nesurikau "as tave slapta stebiu".