Tema: Re: Senatve ne dziaugsmas
Autorius: Jonas Jonaitis
Data: 2011-01-25 16:41:24
Liūdesys - iki 40 metų - dar ne žmogus, po 65 metų - jau nebe.

Anyway, man įdomu, kaip tas dalykas bus įgyvendinamas praktiškai. Ar tai reikš, kad sugaištamas papildomas pusdienis (+ 1 mėn., kad patekti pas gydytoją).

Ir dar, apie psichikos sveikatą.

Su politiko ir sveikatos apsaugos ministro duonos ragavusiu psichiatru- psichoterapeutu „ Panevėžio rytas“ kalbėjosi apie psichikos sveikatos priežiūros sistemoje pokyčius, kurie galėtų pagerinti gyventojų dvasinę būklę.

[...]

-Daugelis mano, kad psichikos sveikata - tai psichikos ligos ar sutrikimo nebuvimas. Ar gali žmogus teigti esąs sveikas, jei nesijaučia ligonis?

- Nesutikčiau, kad psichikos sveikata gera, jei žmogus neserga jokiomis psichikos ligomis. Geros psichinės sveikatos sąvoka daug platesnė.

Tai- dvasinis ir emocinis komfortas, kai žmogus jaučiasi visavertis, darbingas, nepatiria problemų tarpasmeniniuose santykiuose, t.y. moka užmegzti ir palaikyti gerus ryšius su kitais žmonėmis, sutaria šeimoje, sugeba įveikti atsiradusius sunkumus.