Tema: Re: Del nepageidaujamu el. zinuciu
Autorius: Laimis
Data: 2011-01-21 21:17:25
KEdas rašė:

> Na, tie pavirkavimai dabar jau ne vien mano, bet ir pirmos instancijos
> teismo. Tad kol kas panašiau, kad *sapalioji* čia tu.
> Beje, korektiško diskusijos meno iš LP mokeisi?

To „politkorektiškumo“ aš kartais nesilaikau, kai nesusilaikau. Nes, jau
kai sapalioji, tai sapalioji. O tu sapalioji apie pagrindo nebuvimą, kai
kompetentinga institucija tau tą pagrindą pritaiko (analogiškai,
kiekvienas lochas, nubaustas kompetentingos institucijos, pagal
galiojančius įstatymus už statymą ant žolės, virkauja, kad pagrindo jį
bausti nėra ir jį persekioja!) KAI pats procesas dar nesibaigė.

> Taip, straipsnis silpnas, bet citata, tikiuosi, neiškraipyta.

Citata neiškraipyta, bet ta citata tau vadovautis, pasiremti niekaip
nesigaus. Ypač taip tiesiogiai, kaip, panašu, tau atrodo.

> O kaip su teksto suvokimu? Manai KT tą tekstą šiaip sau nepagalvoję
> parašė? Duota citata bet kokiame kontekste gali reikšti tik viena --
> prisidirbus bausmė yra ir viešumas.

O kaip su nutarties perskaitymu, tada (kon)teksto ir vientisos esmės,
prasmės suvokimu ir galiausiai suvokimu (ar žinojimu), kaip ir kieno
tokios citatos/nutartys yra interpretuojamos ir taikomos? Ar tau irgi
atrodo, kad Konstitucija skaitoma ir traktuojama pažodžiui, papunkčiui...?

> Palaukime metus ir žinosime. Netikiu, kad LVAT į tavo argumentus
> įsiklausys, tad gal kol kas nespėliokime. :)

Aš labiau rūpinuosi ne dėl savo argumentų, o dėl tavo kiek infantilios
(ar jau politkorektiškai -- gerokai neadekvačios) teisinės pasaulėvokos,
nes jau dabar akivaizdu, kad vienaip ar kitaip tau gali tekti stipriai
nusivilti.
Dabar klausimo esmė yra ne tai, kad tave neva persekioja be pagrindo, o
ar ir kaip apeliacinis teismas atrems gana solidžius VDAĮ teisinius
argumentus, jei bus linkęs tave išteisinti. Net jei būsi išteisintas,
tai jokiu būdu nereikš, kad tave persekioja be pagrindo ir, kad VDAĮ
neišmano reikalo, o tik (labai konkrečiai ir argumentuotai) kad ir kodėl
tu nepadarei nusižengimo, pagal VDTAĮ. Nuo to valstybiniai numeriai jau
nepasidarys ne asmens duomenys, nuo to jų rinkimas ir talpinimas
internete jau nepasidarys įstatymo taikymo išimtimi ir tu jau nebetapsi
ne duomenų tvarkytoju  (t.y. visus tavo argumentus, kad tau įstatymas
taikomas be pagrindo jau iš esmės paneigė pirmosios instancijos teismas,
net ir priimdamas tau palankią nutartį)