Tema: Re: Del nepageidaujamu el. zinuciu
Autorius: KEdas
Data: 2011-01-21 12:27:08
Laimis rašė:
> Ir jei vienu atveju esi principingas teisuolis su
> įstatymais ir KET užantyje, o analogišku atveju, tau atrodo, kad
> įstatymų ir tvarkos laikymasis yra pirdaliojimai, tai...?

Ne, man įstatymų laikymasis kaip tik ir atrodo norma. O štai
kabinėjimasis prie žmonių, kai tam nėra pagrindo, man atrodo kaip savo
darbo neišmanymas ir žmonių trukdymas.

> p.s. Nutarties dar nebuvo?

Nutartis geriausiu atveju bus po metų, tiek įprastai užtrunka
nagrinėjimas LVAT.
Bet kažko ypatingo nesitikiu, nes, pasirodo, yra štai toks Konstitucinio
Teismo 2000 m. gegužės 8 d. nutarimas. O jame aiškiai parašyta: "asmuo,
darydamas nusikalstamas ar kitas priešingas teisei veikas, neturi ir
negali tikėtis privatumo. Žmogaus privataus gyvenimo apsaugos ribos
baigiasi tada, kai jis savo veiksmais nusikalstamai ar kitaip pažeidžia
teisės saugomus interesus, daro žalą atskiriems asmenims, visuomenei ir
valstybei."