Tema: Re: Del nepageidaujamu el. zinuciu
Autorius: Laimis
Data: 2011-01-21 11:12:45
KEdas rašė:

> Cha-cha. VDAĮ manymu net ir automobilio valstybiniai numeriai yra asmens
> duomenys, tad tavo vardo paviešinimas sąsajoje su el. paštu tikrai
> pakliūna į šią sąvoką. :)
> Primygtinai siūlau kreiptis į ada.lt – tegul užsikruša kiekvieną
> pirstelėjimą tirdami.

Nenori susimąstyti kaip policijos tyrėjams atrodo tavo nuolatiniai
„pirdaliojimai“...? Aš jų nevadinu ir tikrai nelaikau pirdaliojimais,
ne(su)menkinu to, ką tu darai. Tu pats sumenkini, tokiais savo
pareiškimais, nematydamas ar nesuvokdamas, kad pats būtent taip (jei jau
tavo pasakymo esme, perfrazavus -- reikliai, smulkmeniškai,
principingai) elgiesi. Ir jei vienu atveju esi principingas teisuolis su
įstatymais ir KET užantyje, o analogišku atveju, tau atrodo, kad
įstatymų ir tvarkos laikymasis yra pirdaliojimai, tai...?

p.s. Nutarties dar nebuvo?